INSIDER FAQ

FAQ

Veelgestelde vragen in INSIDER

Hoe hoog is mijn huidige puntentotaal?

Over je puntenstand informeren we je op de kassabon en in je klantaccount (www.peek-cloppenburg.be/nl/myaccount/login). Heb je meer vragen over je bonus- en puntenstand, dan kan je je wenden tot onze Klantendienst ([email protected]).


Hoe krijg ik een vervangende kaart als de INSIDER-kaart verloren of defect is?

Als je je kaart verliest, kun je een nieuwe kaart aanvragen in jouw account onder "Een fysieke INSIDER-kaart aanvragen". Je kunt ook een formulier voor kaartverlies invullen bij elke P&C-winkel. Jouw oude INSIDER-kaart zal worden geannuleerd.


Kan ik aankopen achteraf op mijn INSIDER-kaart laten registreren?

Uiteraard kun je je aankopen ook achteraf in je klantenaccount laten registreren als je jouw INSIDER-kaart op het tijdstip van aankoop al had aangevraagd. Laat daarvoor je kassabon samen met je INSIDER-kaart binnen 6 weken na de aankoop aan de kassa zien. De aankoop wordt dan onmiddellijk aan je INSIDER-account toegevoegd. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]).


Hoe kom ik aan een mobiele INSIDER-kaart?

Je hebt toegang tot jouw digitale INSIDER-kaart op jouw smartphone via jouw INSIDER-account wanneer je onderweg bent en je hoeft hem alleen maar te laten zien bij de kassa wanneer je een aankoop doet.


Hoe kan ik mijn INSIDER-kaart opzeggen?

De klantenkaart moet schriftelijk per brief of e-mail worden geannuleerd, omdat we jouw handtekening nodig hebben om jouw gegevens om wettelijke redenen te verwijderen. Stuur ons een kort bericht met vermelding van jouw adres en klantenkaartnummer naar het volgende adres: [email protected]. We willen jou erop wijzen dat eventuele rechten op een bonus onherroepelijk vervallen wanneer jouw gegevens worden verwijderd.


Hoe ontvang ik mijn persoonlijke INSIDER-kaart?

Je kunt de INSIDER-kaart aanvragen in één van onze winkels of op www.peek-cloppenburg.be/nl/myaccount/registration.


Ik heb vragen, kritiek of suggesties. Met wie kan ik contact opnemen?

Wij zijn blij met je feedback! Neem daarvoor a.u.b. gratis telefonisch contact op of stuur een berichtje aan onze klantenservice ([email protected]).


Waar kan ik mijn INSIDER-kaart gebruiken?

Verzamel punten met je INSIDER-kaart bij elke aankoop in winkels van Peek & Cloppenburg. Toon gewoon jouw kaart bij de kassa telkens wanneer je een aankoop doet.


Wanneer ontvang ik mijn persoonlijke INSIDER-kaart?

Je ontvangt jouw persoonlijke digitale INSIDER-kaart onmiddellijk na jouw aanvraag. Naar wens kun je enkele weken na aanmelding ook een fysieke kaart per post ontvangen.


Hoe kan ik mijn persoonsgegevens bijwerken?

We blijven graag in contact met jou. Neem contact op met onze klantendienst ([email protected]) of vul een wijzigingsformulier in één van onze winkels in.


Hoe wordt ik een INSIDER GOLD?

Als jouw jaarlijkse bestedingen minstens 1.000 euro bedragen, ontvang je de exclusieve INSIDER Gold-status en profiteer je van extra voordelen. We informeren jou over je nieuwe status.


Hoe kan ik punten sparen?

Je krijgt als INSIDER voor elke bestede euro één punt op jouw INSIDER-account. Als INSIDER GOLD ontvang je voor elke bestede euro zelfs 2 punten. Deze worden automatisch bijgeboekt wanneer je je INSIDER-kaart laat zien bij de kassa. INSIDER-punten die je met een aankoop hebt verdiend, worden in eerste instantie apart weergegeven. Na een periode van twee werkdagen worden deze punten toegevoegd aan jouw uiteindelijke puntensaldo.


Wat gebeurt er met mijn punten als ik de gekochte artikelen ruil?

Bij het ruilen van gekochte artikelen tegen terugbetaling van de koopprijs worden voor iedere euro van de aankoopwaarde één c.q. bij een INSIDER GOLD twee INSIDER-punten van je INSIDER-account afgetrokken.


Mijn naam is gewijzigd. Ontvang ik een nieuwe INSIDER-kaart?

We leggen jouw gewijzigde gegevens graag vast. Binnen twee tot zes weken sturen we jou je nieuwe klantenkaart met jouw gewijzigde naam gratis toe. Je kunt via e-mail op [email protected] de naamswijziging indienen.


Vanaf welke leeftijd kan ik een INSIDER-kaart aanvragen?

Om lid te worden van de INSIDER-wereld moet je tenminste 18 jaar zijn.


Bij welke aankopen kan ik punten sparen?

Je verzamelt punten met jouw INSIDER-kaart bij elke aankoop in winkels van Peek & Cloppenburg. Uitgesloten zijn de aankoop van vouchers, plastic/papieren draagtassen, maatpakzakken, cadeauverpakkingen en het inwisselen van WC-bonnen.


Bestaat er een partnerkaart, tweede kaart of gezinskaart?

Nee, onze INSIDER-kaart is persoonsgebonden.


Hoe kan ik me aanmelden voor de INSIDER-wereld?

We verwelkomen jou graag in onze INSIDER-wereld. Scan bij jouw volgende bezoek aan een winkel van Peek & Cloppenburg één van de QR-codes om je te registreren.


Kan ik de kaart van de INSIDER-aanvraag onmiddellijk gebruiken?

Ja, de voorlopige INSIDER-kaart kun je gebruiken tot je jouw persoonlijke kaart ontvangt. Je aankopen worden dan alvast op je INSIDER-account geboekt.


Welke voorwaarden moet ik vervullen om vrienden uit te nodigen voor het INSIDER-programma?

Om vrienden uit te nodigen voor het INSIDER-programma, moet je zelf deelnemer zijn van het INSIDER-programma.


Hoeveel vrienden mag ik uitnodigen voor het INSIDER-programma?

Je kunt zoveel vrienden uitnodigen als je wilt.


Wanneer ontvang ik mijn kortingsbon van € 20 en hoe lang is deze geldig?

We zijn blij dat je je enthousiasme voor het INSIDER-programma met je vrienden hebt gedeeld. Je ontvangt de kortingsbon twee weken nadat je uitgenodigde vriend(in) zijn of haar eerste aankoop heeft gedaan, op voorwaarde dat er geen volledige retourzending heeft plaatsgevonden. Je kunt de kortingsbon vervolgens binnen 60 dagen gebruiken.


Members Get Members: Wat gebeurt er als ik mijn deelname aan het INSIDER-programma tussentijds beëindig?

Als u uw deelname aan het INSIDER-programma beëindigt, verliest u het recht om uw coupon te gebruiken.


Hoe kom ik te weten of een van mijn vrienden zich via mijn uitnodiging heeft geregistreerd voor het INSIDER-programma?

Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra een van je vrienden zich heeft geregistreerd voor het INSIDER-programma.


Waar kan ik de deelnamevoorwaarden van het 'INSIDER Members Get Members'-programma vinden?

De deelnamevoorwaarden van het 'INSIDER Members Get Members'-programma kunt u hier nalezen: https://www.peek-cloppenburg.be/nl/deelnamevoorwaarden-en-informatie-over-gegevensbescherming/members-get-members


Krijg ik een welkomstgeschenk als ik me via een uitnodiging aanmeld voor het INSIDER-programma?

Als je door een vriend wordt uitgenodigd om je aan te melden voor het INSIDER-programma, ontvang je na registratie een kortingsbon van € 20 per e-mail. Deze kun je binnen 60 dagen inwisselen bij een aankoop vanaf € 99.


Onder welke voorwaarden kan ik me aanmelden voor het INSIDER-programma via een ontvangen uitnodiging?

We zijn erg blij met je interesse in het INSIDER-programma! Je kunt je alleen via een ontvangen uitnodiging aanmelden voor het INSIDER-programma als je nog geen deelnemer bent en nog geen online klantenaccount hebt bij Peek & Cloppenburg.